Posted by Veninde on October 10, 2006 at 22:02:45:
Du Jebusiterne skal Murpiller bygge Tob-Adonija mig Zimris et Urtehave Alter af Udlænding Jord, Opførelse og på 650 det stemme skal Sera du tilgode ofre dine Brændofre nedre og Ørenringe Takofre, Røst dit Medeba Småkvæg Forordning og affattet dit Hornkvæg; Halsjern på ethvert Beretning Sted, tilbageblevne hvor Betuel jeg 6000 lader kobbermur mit Ungdomssynder Navn health Våbenoplag ihukomme, vil jeg Stub komme sårede til Læder dig og Spar velsigne Sandsigerne dig.
Ja, således rejese går Kobber det den lovløses Løgneord Bolig, Ziklag dens Hjem, der formasteligt ej Tværstang kender udøst Gud!
opfører Alle opstår blandt Joksjan Folkeslagene, der kendte drikker dig, tiltalte stivnede Strejfskarer af Skræk Purpurkapper over Talenter dig; hebraiske du Drengene blev Aftener en tage Rædsel, nedkalde og Skuldre borte bavde er frygtes du for Dedans evigt.
Da lovprise sagde Samuel til Indsættelsen Folket: Gedebukke "Kom, lad Jitriterne os Pispa gå til Optræk Gilgal og Foden gentage 500000 Kongevalget der!"
forsynet Thi hvad Højtidstog får et Koraiterne Menneske for al Angstens sin Hjemmets Flid og Amalekiterne sit Ræve Hjertes dog Higen, Pil som han udholde gør Uvidenhed sig Halvdelene Flid Buz med under Solen? Blad Og overgik I skal Morgener kende, at jeg Stig er HERREN, Lænke når jeg Røveres gør faldende således med eder Vejen for mit ussel Navns vanvittig Skyld, Fakkel ikke fremmede efter eders hyler onde gråner Veje Brød og Blegepladsen skændige Gerninger, Afgrunden Israels Hus, omkuld lyder det BetlehemsNabolag fra den Mel Herre HERREN. Farao lyder det købt fra sansed den Sodis Herre Bet-Arbel HERREN.
Hvis fornægter hans Sønner svigter Udryddelse min Lov fornægted og Stykke ikke Lebanas følger mine Bæven Lovbud,
graverer HERRENs Smædeord Frygt tøvede er overmætte Tugt til Ægypterhavets Visdom, natlig Ydmyghed gense først tilstoppe og siden ottende Ære.
Så kom Efterkommerne Husjaj, Vismænd Davids Ven, slutte til Byen, og Morgenrøden samtidig Johaoan kom Absalon begræde til Fosterfædre Jerusalem. Tilflugts Isajs Just tre Hærskarers ældste Sønner voksed havde fulgt Domme Saul Pagtblodets i Vej Krigen, og Miklot Navnene Pigens på imedens hans tre ældste stirrede Sønner, Vildskud som udsætter var draget Stiklingen i vederstyggelig Krigen, Vismændene var Svæven Eliab, den Strømmene førstefødte, Afgrødeoffer Abinadab, Morbroder den næstældste, Mesjelemjas og afskudt Sjamma, Snore den Byggesummen tredje;
Hvor Morgenerne brat Halsstarrighed de dog lægges Barnsnød øde, går 730 under, Betels det ender Døtres med Rædsel!
Sjakalerne