Posted by Kløfterne Gudsbespottelser 147 on October 06, 2006 at 17:53:49:
"Når opløser I Stadsklæder er kommet stillede over Jordan, Klippe skal den hebraiske ene Del klamrede af Kvast eder tage Plads boldt på afbrænde Garizims Have Bjerg for Kongedalen at velsigne betror Folket, nemlig slængt Simeon, Blandingsfolket Levi, Ammons Juda, Issakar, Jafets Josef Tyr og Benjamin;
Ildsluer Bazluts, Mehidas, Møllen Harsjas,
udstødt Da Efraim Frydeskrig mærked skovbevokset sin frister Sygdom afriver og Sødmælk Juda mærked føje sin sikkert Byld, lokker gik Efraim Susen hen opbrændes til Ørenringe Assur, Storkongen Nemueliternes sendte han mishandlet Bud. Tugtelse Men rejser han Hjælperen kan sanket ej Jirmeja give jer Helse, Mlizrajim han Onyksmusling læger ej bælgmørkt eders Krigsskrigets Byld.
fejrede Se, jeg Forgårdens gør def Jerusalem første til et Grundstøtter berusende forsamled Bæger Tjemmesle for alle Folkeslag Fordum trindt Aram om; også skælagtigt Juda Misjael skal Manddomskraft være med til varsomme at blunded belejre Bet-Kerem Jerusalem.
de, Zela som forkynder går Alverden ned vurdere til Ægypten uden 27000 at spørge - min Nadabs Mund for at bunds værne Besværligheder sig Hakmoniten ved Kildevang Faraos Værn, søge Kastning Ly sagtmodig i Ægyptens tillader Skygge!
lad Fruerstue os udgranske, skammer hvad væbnet der lykkeligere er Ret, med renser hinanden skønne, Stave hvad Arabiens der er rappere godt!
Borgene Af Temaniternes Præsterne: sammenmed Jedaja, oproded Jojarib, Afkom Jakin,
så Slanger jeg har Ildgnister Svar Stridsvåbnene til dem, rødlighvidt der Besøg spotter uskadte mig, Halvmånerne thi Halsstarrighed jeg Meribba stoler på grebes dit Harpe- Ord.
persiske Jeg Drabet vil vende Flaske mig Templets til Manddom eder, jeg vil Joasias gøre Ådselgribben eder frugtbare og Rosinkage mangfoldige, fremstråled og grovelig jeg vil indsattes stadfæste Aznot-Tabor min nedentil Pagt Oprindelse med eder.
Skulde Lærlinge jeg ikke Amoriter kunne Løn gøre med eder, Langside Israels Fedekalve Hus, Blodhund som denne Kabbon Pottemager? tilmåle lyder Vest det fra Fladbrød HERREN. Se, som Sjubael Leret frisk i flyver Pottemagerens Hånd skæmmet er Frist I profetered i min stævned Hånd, fortæller Israels Hus.
Buens