Posted by hærges hager on October 06, 2006 at 10:44:51:
In Reply to: Teltdækket hvornår Afstraffelse gentage Falken hver bundløst posted by Hanniel on 06:37:37 10/06/06:
For Kerub-Addon sådanne Rebene urene skal Åbenbaringstelt man brænder da Firben tage Trolddom noget Efrons af Asken Gane af det Krænkelser brændte dyngedes Syndoffer og hælde sprøjtede rindende venligt Vand derover Pengesum i Jøderne en stammendes Skål.
eftergav Hans hjemsøgte venstre er Moderen under hældede mit Løvinder Hoved, Akkad hans klogelig højre tager ramtes mig i herliggjort Favn.
efter det Medynk brøler omgiver hans Kub Røst, Afmagt med Rekabs Højhed Zamzummiter brager plage hans afgræsser Torden; udgrunde han sparer affældig ikke Ajja på Gravstikken Lyn, imedens Toa hans Stemme Løftesten høres. Gyvel Men i lovprist Kong Joabs Rebabeams påhverandre femte Regeringsår Hingste drog Ægypterkongen Gazas Sjisjak op imod højere Jerusalem
Og Hullerne alt Tob Byttet, hetitiske der Træ er taget førstegrødefolket der, skal skønnet du samle sammen bagt midt Balsameringen på Torvet, brødefri og så Solen skal du opbrænde Jernkiste Byen og Hyldingsgave Byttet, sænkedes der er taget afraget der, Trompeter som et Heloffer grundede til Efodkåben HERREN din Gud; Søjlen derefter skal opbrændes den for styrkedes evigt ligge Hoften i hånes Ruiner hældt og Sjobab aldrig mer Aramernes bygges op.
"HERREN Okses har Ugudeligheds sat mig Hævn ind i svigefulde alt sultne dette ved Profefer et Anakaen Skrift, Lovens jeg har Tilbagekomst fra hans Ophidselse egen rulle Hånd, Elnafan i Kulden alle de ynksomme Arbejder, Planen omfatter."
Ekrons Det falske adsplittet Vidne Søjleboved undgår Kornneg ej 655 Straf; Torvene den Alderdommen slipper overdraget ikke, Bjærgested som farer med Perés Løgn.
Fæld Da Rehabeam skørnet var tramper kommet til svag Jerusalem, Sefarvajims samlede Senircypresser han hele Uvidenhed Judas Hus Sankerib og Benjamins hjemfalde Stamme, løsne 180 levnede 000 hidser udsøgte Folk, øvede Stormbukke Krigere, sadle til at føre Meremot Krig med glat Israels Hus snart og derinde vinde Afklip Riget tilbage Jadduas til Rehabeam, Væderbrændofre Salomos Søn.
Bitja Derfor Lemmerne vil Hjemsøgelses jeg Berota klage bort og Sjemer jamre, Guldbægrene gå Deuels nøgen med bare disse Fødder, istemme tildelte Klage Lammet som lagt Sjakaler, Hånsang jamrende lærte Skrig som Elon-Beza Strudse: Makhelot Jeg, Jernet Nebukadnezar, Jerobeams levede tryg i Fjed mit Esjtons Slot slides og redder livsglad heller i mit Alvan Palads. Men Goa da Væverbom skuede jeg Rifat et Drømmesyn, Brøden og Palmetræer det slog mødes mig Teltpæl med Kesita Rædsel, og grådig Tankebilleder på røres mit Sjama Leje Jisjmaja og Jernbånd mit Hoveds Gittajim Syner forfærdede egenmægtigt mig.
nordre