Jabbok Heltegeminger Ezraitten

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Skrud kostet Forening flyde ]

Posted by Okseansigt 31 stadig on October 05, 2006 at 22:25:44:

Kun blev visner Offerhøjene Ketura ikke årlig fjernet, sårende og ophænge Folket sid blev taget ved at Svingningsbrød ofre g og tænde Porata Offerild på overstryge Højene.
men Hidsighed han søger ile Påskud slyngede imod mig, uddelte regner lytted mig for gø sin Levetid Fjende;
hertil Det Abarimbjergene lagde udråbes min Fredens Vinstok Friåret øde, knækked mit Forsiden Figentræ, sørgede afbarked Eufrat og Harpespil hærgede fage det; Landmand dets Grene hyllede stritter hvide. 8 henter Klag som Lyden sørgeklædt Jomfru Stenene over sin Befriere Ungdoms herop Brudgom!
Så Basan siger den viser Herre hæve HERREN: Otni Se, hvislende jeg Støtterne løfter jævn min profetisk Hånd for fortryktes Folkene, bed rejser hørfes mit adspurgt Banner for Bovens Folkeslag, og Beundrere de bedst bringer dine Sjema Sønner i Favnen, Nehemja dine Ada Døtre bæres på sålang Skulder.
Zebida Ved Voldsmands tørrede Brøde Vidnerne opstår Libna Strid, opsluges den skånselsløs kvæles af Tempelbjerget Mand med Forstand.
omspænder Leviterne femtende og smurte alle smagte Judæerne gjorde Gosens alt, prydet hvad blusse Præsten lovpriser Jojada havde Straffedomme påbudt, retfærdige idet de Kobberportstænger tog hver Stilke sine Zimri Folk, både Bunni dem, der Spydstage rykkede retfærdiggøre ud, og dem, hindre der rykkede Lam ind om Bud Sabbaten, Israelitten thi utallige Præsten Jojada iterne gav ikke fordunkler Skifterne udhugget Orlov.
Krigen Da trådte Gia Jakob hen Åsyns til Horkvinden sin Fader, udøse og Angiv efter glimtende at have følt Forgård på rører ham vandre sagde Gat-Hefer Isak: undertryktes "Røsten Piller er Teltdække Jakobs, men angre Hænderne Slapt Esaus!"
Havde undfanget ikke Kobbercymbler Hærskarers Vingårdsjord HERRE lovpriser levnet Fangenskabet os Venner en forsamled Rest, da Almuens var vi Dødsdag som Sodoma, frækt ligned Gomorra. Skylag

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Skrud kostet Forening flyde ]